Οι
υλοποίησεις Custom διαδικτυακών εφαρμογών ERP/CRM
συνδυάζουν λειτουργικότητες που σχετίζονται με την διαχείριση προσφορών, παραγγελιών, αποθήκης, πελατών
κατα τις απαιτήσεις του εκάστοτε πελάτη.
Στόχος των υλοποιήσεων αυτών είναι να δώσουμε στους πελάτες μας
την δυνατότητα να αποκτήσουν ένα εργαλείο που θα τους προσφέρει υποστήριξη
στις διαδικασίες τους όπως αυτές υλοποιούνται μέσα στο επιχειρησιακό τους περιβάλλον.
Ενδεικτικά μία τέτοια πλατφόρμα ΕRP μπορεί να υποστηρίξει:
- Διαχείριση προσφορών και παραγγελιών αγορών και πωλήσεων
- Διαχείριση leads και συζητήσεων πρίν αυτές γίνουν προσφορές και παραγγελίες
- Διαχείριση ειδοποιήσεων για διαφορετικές φάσης μιας παραγγελίας
- Διαχείριση αποθήκης (stock, εισερχόμενα, εξερχόμενα)
- Έκδοση τιμολογίων και παραστατικών
- Δυνατότητα συσχέτισης ηλεκτρονικών μηνυμάτων(email) με leads, παραγγελίες,ραντεβού,τηλεφωνικές κλήσεις,πελάτες,προμηθευτές κλπ
- Τήρηση καρτέλας πελατών και προμηθευτών και δυνατότητα συσχέτισης email με τις καρτέλες αυτές
- Διαχείριση επαγγελματικών ραντεβού καθώς και τηλεφωνικές επικοινωνίες με τους πελάτες/προμηθευτές
- Τήρηση εσόδων εξόδων